Darmowa dostawa od 140 PLN

Reklamacje i zwroty

Zgodnie z art. 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta, Konsumentowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy w terminie 14 dni od dnia wydania produktu bez podawania przyczyny, z wyjątkiem Zamówień personalizowanych o których mowa w § 4 Regulaminu.
Aby zachować termin do odstąpienia od umowy, wystarczy, aby Konsument wysłał informację dotyczącą wykonania prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu do odstąpienia od umowy. Chęć zwrotu należy zgłosić mailowo na adres: fantasy.more.store@gmailcom, podając:
Numer zamówienia.............................................................................

Datę zamówienia..............................................................................

Imię i nazwisko..............................................................................

Adres........................................................................................

Telefon......................................................................................

Produkty do zwrotu (nazwa)........................................................(ilość)....

Numer rachunku bankowego do zwrotu środków...................................................

Konsument ma obowiązek zwrócić produkt Sprzedawcy lub przekazać go osobie upoważnionej przez Sprzedawcę do odbioru niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie produktu przed jego upływem.
Konsument zwracając towar powinien go odpowiednio zabezpieczyć i przesłać Sprzedającemu jednoznaczne oświadczenie o odstąpieniu od umowy oraz przesłać produkt na adres: Andrzej Skibiński Systemy VR i Druk 3D, ul. Augustyna Krauzego 14B 8, 81-577 Gdynia
Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu rzeczy.
W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwraca Konsumentowi wszystkie otrzymane od Konsumenta płatności nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany o wykonaniu prawa odstąpienia od umowy.
Sprzedawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu płatności, jakiego użył konsument, chyba że konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztam
Jeżeli Sprzedawca nie zaproponował, że sam odbierze rzecz od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości produktu będące wynikiem korzystania z produktu w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania produktu.

Odpowiedzialność za wady

Sprzedawca ma obowiązek dostarczyć Kupującemu produkt wolny od wad.
Sprzedawca jest odpowiedzialny względem Kupującego, jeżeli sprzedany produkt ma wadę fizyczną lub prawną (rękojmia za wady 2 lata).
Reklamacje nie będą uwzględniane przez sprzedającego, jeżeli towar miał kontakt z wodą, perfumami, kremami, balsamami lub innymi środkami mogącymi reagować chemicznie z produktami ze sklepu Taniec i Różaniec
Jeżeli sprzedany produkt ma wadę, Kupujący może:
żądać wymiany produktu na wolny od wad,
żądać usunięcia wady,
złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny,
złożyć oświadczenie o odstąpieniu od umowy.
Jeśli Kupujący stwierdzi wadę produktu, powinien poinformować o tym poprzez wysłanie wiadomości e-mail na adres kontakt.taniecirozaniec@gmail.com, określając jednocześnie swoje roszczenie związane ze stwierdzoną wadą lub składając oświadczenie stosownej treści.
Sprzedawca ustosunkuje się do składanej przez Kupującego reklamacji w ciągu 14 dni od dnia doręczenia mu reklamacji za pomocą takiego środka komunikacji, przy wykorzystaniu którego reklamacja została złożona.
Szczegóły dotyczące rękojmi Sprzedawcy za wady regulują przepisy Kodeksu cywilnego (art. 556 – 576).